#51 Skrevet Januar 20, 2008 forresten gjør det noe å bruke bilen hvis det lekker ut imellom dysene??. kan det være derfor at den uler under pådrag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 20, 2008 Den "ule" lyden som du hørte... kunne den minne om denne lyden her? http://s174.photobucket.com/albums/w...Video006-1.flv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 20, 2008 Virker rart hvis det er lekkasje ved dysene dine som lager den ulelyden, da må du ha veldig stor lekkasje der. Jeg ville byttet de o-ringene på dysene å sørget for å få alle rør tette før du kjøre bilen så veldig mye mer... Er mitt tips hvertfall... Så kan du sjekke da om den uler like fint da...evt da feilsøke videre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 20, 2008 Den "ule" lyden som du hørte... kunne den minne om denne lyden her? http://s174.photobucket.com/albums/w...Video006-1.flv linken fungerer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 20, 2008 da virker linken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 20, 2008 da virker linken Hva er det du gjør for å få frem lyden? Hva slags bil/motor? Turbo/NA? Hadde jeg hørt den lyden i en turbo bil, ville jeg sagt at du har en lekasje på en vakuum eller lignende. slangen fra turbo'n til N75 ventilen min hadde hoppet av fra kompressorhuset, da hadde jeg samme lyd/lignende lyd. Dette oppstod så snart jeg trykket på gasspedalen og turboen begynte å lade. Var ingen ulyder ved vakuum, kun ved trykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 21, 2008 Ulyden kommer helst på kald til halvarm motor, ved ca 2000rpm og 2700rpm. under bade akselerasjon og ved motor brems. Lyden kommer kun så lenge det er vackum i slangene (turbotrykk måleren viser fra -0,8 til -0,1 i vackum, altså ved svak akselerasjon og motorbrems) vis jeg akselererer slik at jeg har 0,1 bar eller mere i ladetrykk kommer ikke lyden på di oppgite turtalla... grunnen til at jeg drar i håndbrekke er kun for og holde bilen på et vis turtal med en viss belastning. lyden kommer uansett. Audi a4 tq 1997" 140km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Januar 21, 2008 har en litt mildere lyd jeg da ikke så skrikete hehe. men er sikkert samma greiene som er hos meg. lekkaskje altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Januar 25, 2008 men er det noe spesiell gummi det må være i de o-ringene jeg trenger te dysene eller er dem bare helt vanelige?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...