#26 Skrevet Januar 6, 2008 hehe faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 6, 2008 hehe faktisk. hva er det for noe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 6, 2008 OI! Farlig å skrive hehe!? Funnet ut noe mere? HEHE!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 6, 2008 kan jo være et løst deksel eller noe sånn da. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 6, 2008 nei har ikke det altså. bilen går ikke nå mangler en pakning serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 6, 2008 forresten kan den skrangle lyden være vannpumpa som begynner å synge på siste verset da hmmm noen som har noe formening om det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 6, 2008 Kan som andre sier kan det være rådebank, om det ikke er et løst deksel, eller en løs sak noen plass frammi motorommet ditt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 7, 2008 men den lyden kommer ikke før turboen skal begynne å lade da.sååå veit ikke helt jeg er ingen ulyder på tomgang i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 7, 2008 Rådebank hadde du nok hørt både på tomgang og uansett turtall: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 8, 2008 men får høre etter imorra da jeg får den pakningen jeg mangler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 9, 2008 sånn går bilen igjen men uler noe jævelig under pådrag fortsatt. kan bare skjønne at det kan være turboen som synger på siste verset jeg da men er ikke noe slakk i den??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 10, 2008 Sannsynligvis har du en trykklekasje et sted om det uler. Sett 1,5 bar trykk på trykk siden for å finne ut om det er lekasje som oppstår under trykk og ikke ellers. Hvis du ikke har kompressor selv vil jeg anbefale deg å finne noen som har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 10, 2008 du er ikke dum du anders. går på saken imorra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 10, 2008 Been there, done that... er det ikke det dem sier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 10, 2008 Been there, done that... er det ikke det dem sier hehe sant nok det. alt handler om erfaringer og å bruke hue te noe nyttig da seff hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 17, 2008 sånn idag fikk jeg satt trykk på systemet, hadde lekkaskjer litt overalt, men til min store forundrelse så kommer det luft ut der en av dysene står???? gåen o-ring da. de andre var tette hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 17, 2008 Er ikke det et typisk 10vt problem da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 17, 2008 Jo det er mange som har vært plaget med det. Jeg blandt annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 18, 2008 men er disse dysene bare trykket på plass uten noe mer??= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 18, 2008 Er bare trykket på plass ja. Er jo ikke mye trykk mot dysa til vanlig, kun ladetrykket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 19, 2008 noen som vet hvor mye de samme dysene koster nye a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 19, 2008 Trenger ikke nye dyser, bare nye pakninger/tettninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 19, 2008 jaja tenkte jeg skulle gjøre det. hadde bare lyst til å høre prisen. men får ta det til uka. har eu-kontroll på mandan så vil ikke begynne å skru på det midt i helga, tilfelle jeg ikke får tak i deler hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 19, 2008 jaja tenkte jeg skulle gjøre det. hadde bare lyst til å høre prisen. men får ta det til uka. har eu-kontroll på mandan så vil ikke begynne å skru på det midt i helga, tilfelle jeg ikke får tak i deler hehe Jeg betalte 2300kr for nye dyser fra Mekonomen. Grei pris det mot 920kr stk på møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Januar 20, 2008 virket jo ikke så aller værst det da. åssen vet jeg egentlig om dysene er dårlige ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...