#1 Skrevet Januar 1, 2008 Hei Er det noe forskjell på k-jet fra en 10v suge motor KV og feks 10vt MC? Vet de ser litt forskjellig ut, men hvordan er det med bensinmengde? Gir KV k-jetten mindre enn en "turbo k-jet"?? På forhånd takk:) Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2008 Ja, det er helt forskjellig. På KV er det helt mekanisk, på MC er det elektronisk styring i forhold til blandingsforhold og signal fra lambdasonde. KV-innsprut bør absolutt ikke brukes på MC, og ihvertfall ikke om man skal kjøre høyere trykk enn originalt, det er så og si garantert ras. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2008 Har en turbokonvertert KH motor med volvodyser, hva annbefales å bruke på den? Noen tips? Har K-jet fra KV. Men vil dette som han sier over her, ødelegge motoren? JG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2008 Ja, systemet til KV har ingen mulighet for å øke bensinmengden særlig ut fra f.eks. ladetrykk og har heller ikke lambdasignal å regulere etter. Anbefales ikke, faren for ras er overhengende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2008 Ja, systemet til KV har ingen mulighet for å øke bensinmengden særlig ut fra f.eks. ladetrykk og har heller ikke lambdasignal å regulere etter. Anbefales ikke, faren for ras er overhengende. Og da anbefaler du?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2008 Trenger litt råd her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...