#1 Skrevet Januar 1, 2008 Link. 1.Mercedes SL Roadster2. Porsche 911 3. Mitusbishi Evo 4. Land Rover Defender 5. Subaru Impreza 6. Rolls-Royce Phantom 7. Range Rover Sport 8. Fiat 500 9. VW Golf R32 10. Caterham Positivt overasket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2008 : haha : 4. Land Rover Defender Tøff, rå, bra, etc.. Men, sexy... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2008 Så overraskende var det vel ikke, alle som har hørt lyden av R32 skjønner vel at man må være relativt døv for å ikke snu seg etter den lyden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2008 Står ikke hvilken R32 det er snakk om her. Men synes de er lekre begge to da:) Men er da et par biler som jeg ikke mener kvalifiserer som "sexy," som Impreza, Evo og Land Rover. Rå, stilige, tøff er de ja, men ikke sexy i den forstand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2008 Hvor ble det av R8 da? Hvis ikke den er sexy så vet ikke jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2008 haha, r32 ble slått av fiat 500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2008 Det står jo faktisk i artikkelen at det er ein undersøkelse om ka biler menn blir imponert å sjå ei kvinne kjøre:) Men Fiat overraska meg uansett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2008 Hvor er R4R? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 1, 2008 Vell, jeg kan ikke akkuratt si jeg snur meg når jeg ser en Land Rover Defender...tror jeg så vidt legger merke til den:p Samme med impreza... ..har spurt menn om hvilke biler de ville bli mest imponert over å se en kvinne kjøre. Sånn sett så blir jo lista mer riktig, ettersom det ikke er så alt for ofte du ser en kvinne i en Defender. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 1, 2008 Hvor er R4R? Hvorfor skal vi bli overrasket og snu oss etter damer som kjører i en R4R??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 2, 2008 Hvilket land er denne undersøkelsen gjort i? I norge er det vel ikke registrert flere enn 2-3-4 Golf R32? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 2, 2008 Meiner det var et engelsk bilblad som var foretatt undersøkelsen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 2, 2008 Det er det engelske bilnettstedet for kvinner, evecars.com, som har spurt menn om hvilke biler de ville bli mest imponert over å se en kvinne kjøre. Kommer klart fram. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 6, 2008 Hvor er Murcielago?? den er nr1 i mi "liste"... Mangler også Pagani zonda f, Carrera gt, saleen s7 og flere på den lista. Lag deres egen liste da? Her er mi topp 10 liste i litt tilfeldig rekkefølge.. men murcielagoen er 1...: 1. Lamborghini Murcièlago 2.Pagani Zonda F 3. Porsche Carrera Gt 4. Corvette C5\C6 Z06 5. Viper Srt10 Coupe 6. Ferrari 355 Berlinetta 7. Audi R8 8. Audi S5 9. Saleen S7 10. Brabus Bullit (+ det meste av amg, kleemann og brabus) Kan være jeg endrer lista etterhvert ettersom dette gikk litt fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...