Anbefalte innlegg

går det ann og bykke om kw var2 fjærbein til h&r? eller må fjærbeina være originale for og sende dem inn for ombygging?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker du på å bytte ut fjærene? og hva slags ombygning snakker du om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går det ann og bykke om kw var2 fjærbein til h&r? eller må fjærbeina være originale for og sende dem inn for ombygging?

Vis du tenke på inbytte, må det vel være letter å få solgt det du har i bytt med orginale fjærbein som du kan sende til h&r.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kw nå men det er bare driten til rs2 så vil bygge det om til h&r. altså sendes fjærbeina til h&r for og få dem til og bygge om fjærbeina til sitt system

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du sender inn de orginale for innbytte, de bygger ikke om de orginale. de nye har en litt annen konstruksjon i forhold til de orginale.

Fjørbein.jpg

H&R coilovers.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det vet jeg at du skal sende inn orginale fjærbein men dem har jeg jo ikke for dem er jo bygd om til kw sitt system for 2-3år siden. så det jeg lurer på er om jeg kan sende kw fjærbeina mine til h&r for og bygge dem om til h&r isteden for kw

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tviler sterk på det, men du kan jo prøve, de sier jo bare de skal ha inn fjørbeina til bilen, de sier jo ikke at det må være orginale. kan henne det virker...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det samme fjærbein på s2 og rs2? noen som har erfaringer med coil overs til rs2 utenom kw? hvem leverer coilovers til rs2 bortsett fra kw og h&r? noen som har erfaring med h&r?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er veldig lite å velge blant, så lenge du ikke skal ha kun senkefjærer ihvertfall. Virker som h&r coilovers er det som funker best, men da må man som sagt sende fjærbena.

A.J.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det samme fjærbein på s2 og rs2? noen som har erfaringer med coil overs til rs2 utenom kw? hvem leverer coilovers til rs2 bortsett fra kw og h&r? noen som har erfaring med h&r?

fjærbena er ikke lik bak på s2 coupe og rs2, jeg har H&R på min s2, fungerer utmerket det!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er h&r? er det stivt eller mykt? kw gynger jo som en gammal båt og bånner så fort den ser en dump så den slår jo i stykker alt som er i forstilling og felger og det blir dyrt i lengden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er h&r? er det stivt eller mykt? kw gynger jo som en gammal båt og bånner så fort den ser en dump så den slår jo i stykker alt som er i forstilling og felger og det blir dyrt i lengden

H&R er akkuratt passe stiv. tåler en hump eller 2! sinnsyke kjøreegenskaper trossalt en framtung 5'er! faktisk meget imponert av H&R i forhold til gule koni jeg hadde på min gamle a4. der var samme symptonene som du nevner om kw.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk mail fra pedersen racing nå og dem måtte ha di originale fjørbeina ellers kosta det 5000kr pr fjørbein i tillegg. da blir det dyrt når settet koster 12995kr pluss 10 000for fjørbein. noen som vet hva møller tar for disse? er vel ikke lett og få tak i brukt heller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har et sett liggende, brukte. vis du trenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.