#1 Skrevet Januar 1, 2008 får ikke el opvarma speila mine til og virke og lurer på vilken sikring som går til dem? er nye speil så dem bør være i orden. er det bare og trykke inn knappen på varme tråder for bakruta for att dem skal virke eller må bryteren til el speila stå i mitten ell lignende også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2008 mener speila skal gå på varme i bakruta. var vertfall det på min 96' A4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2008 ingen som vet vilken sikring som går til speila eller har oversikt over alle sikringene pga der det sto hva sikringene var til er borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2008 har alle rs2 varme i speilene eller var det ekstrautstyr? Har ikke no i min i alle fall , selv med varmetrådene bak slått på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...