#1 Skrevet Januar 1, 2008 Holder på å montere en litt større FMIC på 200n. Men får jo ikke på fremfangeren uten å kappe den i stykker selfølgelig. Så er det noen som vet om det er bedre plass bak en V8 fanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2008 Holder på å montere en litt større FMIC på 200n. Men får jo ikke på fremfangeren uten å kappe den i stykker selfølgelig. Så er det noen som vet om det er bedre plass bak en V8 fanger? Du må lage ny frontbjelke Simon Mye lettere det! Dessuten vil vel kun V8 fanger se litt rart ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2008 Samme problemet som jeg har på min det. IC er på plass bak fangeren, men får ikke på grillen. Snakket med Hans som jeg kjøpte bilen av, og de bygde jo om til v8 front på bilen til Julie. Måtte sveise på frontbjelken foran på nytt. Ble vel ca 8cm bedre plass foran da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2008 Du må lage ny frontbjelke Simon Mye lettere det! Dessuten vil vel kun V8 fanger se litt rart ut? Må jo fjærne det fremste motorfestet da, så det er nok siste utvei enn så lenge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2008 Bare å lage festebjelken for IC slik at du kan sette motorfestet der det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2008 Må jo fjærne det fremste motorfestet da, så det er nok siste utvei enn så lenge:) Bare å sette på 034 motor/gir fester det. Så slipper du fremre festet! 2bennet har laget frontbjelken så du får plass til IC fra topp til bunn, samt beholder motorfestet. Så det går ann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2008 Hvor mye koster egnetlig et komplett sett med gir/motorfester fra 034? Og hvordan vet jeg hvilke jeg skal ha? (inline eller ikke) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2008 Hvor mye koster egnetlig et komplett sett med gir/motorfester fra 034? Og hvordan vet jeg hvilke jeg skal ha? (inline eller ikke) Motorfestene er INLINE. Koster mellom 1500og 2000kr for 4 fester... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 1, 2008 Har du V8 fanger, så ser det penest ut med V8 lykter/panser iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...