#1 Skrevet Januar 1, 2008 Hei er veldig i tvil på hvordan bilen min skal se ut til sommeren så jeg spør dere nå. hvilken av disse 4 utgavene liker dere best? #1 #2 #3 #4 Er også bare å komme med tips på andre ting jeg kan gjøre osv.. bilen skal lakkes om så Mvh Jon Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2008 de to nedeste! syns bilen var fet jeg har du xenon i rallylampene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2008 de to nedeste! syns bilen var fet jeg har du xenon i rallylampene? takker for svar... og ja. har xenon i rallye lyktene;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2008 tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2008 Den nederste var penest; med lakkerte lister, breddere osv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2008 1 eller 4, bra med litt kontraster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2008 Samme som Tom Henning - 1 eller 4. Gjerne blanksvarte speil også, samt en blanksvart GTi-takvinge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2008 Som det første, men uten plastbredding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 1, 2008 helt klart #1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 1, 2008 helt klart #1 Enig! lister og breddere må være sorte. Tøff farge på felgene, sort er litt "vanlig" farge på senteret på slike felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 1, 2008 Stemmer på 1 jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 1, 2008 hellakkerte fangere, med kleena fanger, uten plastbreddere også, fjerne blinkers på skjerm, fjerne klistemerket i vinduet.. Alt er bare forslag, felga er konge i bilens farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 1, 2008 hellakkerte fangere, med kleena fanger, uten plastbreddere også, fjerne blinkers på skjerm, fjerne klistemerket i vinduet.. Alt er bare forslag, felga er konge i bilens farge Er faktisk noe sånt jeg tenker på nå. bare at plastbredderne blir.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 1, 2008 Nr 4 penest, så nr 1 Men med bredderene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 1, 2008 jeg går tydligvis mot strømmen jeg da. siden jeg er fan av hellakkerte fangere. fargen på bilen stiller så svakt i kontrast mot det svarte. hadde den vært rød eller annen farge som gir en bedre kontrast mot det svarte hadde jeg likt det mere. #2 fra meg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 1, 2008 #3 eller #4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 5, 2008 Jeg er faktisk en av de få som likte alt 2 best. Liker at bila har lik fage over det hele. Lykke til med valget.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 5, 2008 bilde 1 eller 4 Tøøøøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 5, 2008 Numero Uno! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 5, 2008 number 4! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 6, 2008 1 eller 4.. bilde 1 likte jeg best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 6, 2008 Nummer 1. Steinrå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 6, 2008 syntes bilde 4 passet bilen perfekt,med sort senter å ander sorte detaljer... men men hver sin smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 6, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 6, 2008 tror jeg har bestemt meg nå, og det blir ingen av de... bilen blir forhåpentligvis lakkert neste helg så bilder kommer etter det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...