Anbefalte innlegg

Hei, trenger råd til noen ting anng. golfen min, skal sote rutene til våren å lurer på farge, bilen er antrasitt grå, ikke sikker på om jeg bare skal ha sort, eller grå som gåt i ett med fargen?? samme gjelder med angel eyes? sorte eller chrome??? skal også senke bilen, lurte da på om 40/40 passer fint på 17" felger???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, trenger råd til noen ting anng. golfen min, skal sote rutene til våren å lurer på farge, bilen er antrasitt grå, ikke sikker på om jeg bare skal ha sort, eller grå som gåt i ett med fargen?? samme gjelder med angel eyes? sorte eller chrome??? skal også senke bilen, lurte da på om 40/40 passer fint på 17" felger???

Nå har jeg sort bil og valgte sort farge på toningen også. tror kanskje jeg ville valgt sort på bilen din også.

Hvilken farge skal du ha på resten av lyktene (sideblinklys og baklyktene)? Om du skal ha blanke sideblinklys og vanlige røde/hvite baklykter så ville jeg gått for chrom lykter foran. Om du deriomt skal ha sota sideblinklys og baklys så ville jeg valgt lykter med sort innmat foran. På bildet under så er bilen min senket 40/40mm med Kw senkefjærer og orginale dempere. Fungerer kjempe fint det. Kunne sikkert vært litt lavere foran, men selv har jeg en idiotisk utkjørsel fra garasjen som gjør at jeg ikke kan senke mere foran: bh :

IMG_5024.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angeleyes er forbeholdt BMW btw ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for raske svar!

blir nok til 40/40 senk ja, hvor kjøpte du de fjørene? å pris? kan ikke ha den så veldig lav på disse veiene;) har de originalt sota baklyktene, synest de i grunn er veldig pene.. blir vel til å bytte til noen side blinklys som er likt sotet som disse, er VELDIG i tvil om dette med angel eyes, er jo som nevnt over bmw da;) men like like forbasket stygg bra ut! sinnsykt pen golf forresten Ørjan!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg skal dømme ut fra bildet i avataren din, så er min mening/smak at bilen er for lys til helt sorte ruter... tror rutene virker altfor dominerende med sort farge på grå bil.. selv kommer jeg nok til å gå for noe som er litt lysere.

Senk: 40/40 er ganske fint, selv har jeg Eibach 30/30 i kombinasjon med Bilstein B6 og er storfornøyd med det. Akkurat passe senk, som fungerer bra og slår ikke nedi på fartsdumper etc.. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, jo er i grunn enig i det da, tror det hadde vært fint med litt grå skjær i fargen, vurderer nå å la være å senke bilen å heller kjøpe 19" felger om jeg kommer over noen, så lenge det fyller hjulbuen trenger jeg jo ikke senke etter min mening...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for raske svar!

blir nok til 40/40 senk ja, hvor kjøpte du de fjørene? å pris? kan ikke ha den så veldig lav på disse veiene;) har de originalt sota baklyktene, synest de i grunn er veldig pene.. blir vel til å bytte til noen side blinklys som er likt sotet som disse, er VELDIG i tvil om dette med angel eyes, er jo som nevnt over bmw da;) men like like forbasket stygg bra ut! sinnsykt pen golf forresten Ørjan!

Da hadde jeg helt klart valgt lykter med sort innmat/sotet foran også for og få mere helhet. Angeleyes eller ikke på VAG er det vell relativt mange meninger om. Hadde det selv på A3`en jeg hadde og synes det er tøfft. På golfen ville jeg ha noe annet og valgte heller lykter fra Hella med Golf 5 look.

Senkefjærene kjøpte jeg fra http://www.amp-tuning.de og de havnet vell på rundt 1800-1900.- inkl norsk mva om jeg ikke husker feil. NBS skal ha 2426.- + frakt i nettbutikken.

Takk for det, synes selv den begynner og komme seg nå, men har alltids noen planer for forbedringer og noe er på gang for vinteren som først blir avslørt når sommermodusen er klar;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.