Anbefalte innlegg

Her er noen bilder :) litt mørkt :/

13032008117.jpg

13032008127.jpg

forran

13032008122.jpg

bak

13032008124.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den er jo lav nok :P

Kommer til å se BRA ut med sommerhjula dette!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den er jo lav nok :P

Kommer til å se BRA ut med sommerhjula dette!!

håper det : rolleyes

Må bare få bestemt meg på felger : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer RS 4 II felger på A3? tenker på boltsirkel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer RS 4 II felger på A3? tenker på boltsirkel.

Du får jo kjøpt dem med riktig boltsirket, men kjøper du brukte fra A4 vil de ikke passe på din :o

Men kunne du gjort meg (og sikkert mange andre ;)) en tjeneste.. Gidder du måle avstand fra senter av hjulet til skjermkanten både foran og bak? Jeg senket med H&R 35/35 og har 34,5 cm fra senter til skjerm både foran og bak.. Din ser klart lavere ut :tilber:: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får jo kjøpt dem med riktig boltsirket, men kjøper du brukte fra A4 vil de ikke passe på din :o

Men kunne du gjort meg (og sikkert mange andre ;)) en tjeneste.. Gidder du måle avstand fra senter av hjulet til skjermkanten både foran og bak? Jeg senket med H&R 35/35 og har 34,5 cm fra senter til skjerm både foran og bak.. Din ser klart lavere ut :tilber:: smil :

Det skal jeg gjøre : rock :

men ikke nå :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er bilen min type godkjent til å ha 9,5" bak og 8,5" forran ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt spent på hvordan det vil bli fremme med meg! min er senka 40 bak 60 fremme og har bestilt disse dekk og felger 8,5x19" Hype 5x100 m/ 225/35-19 BF Goodrich. Regner med det kan fårekomme subbing! men tror det skal gå greit. Gler meg til og få de på: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er bilen min type godkjent til å ha 9,5" bak og 8,5" forran ?

Er nok ikke det.

Er litt spent på hvordan det vil bli fremme med meg! min er senka 40 bak 60 fremme og har bestilt disse dekk og felger 8,5x19" Hype 5x100 m/ 225/35-19 BF Goodrich. Regner med det kan fårekomme subbing! men tror det skal gå greit. Gler meg til og få de på: rock :

225 er bra, BF Goodrich - hvis det er G-Force Profiler - er bra (for de er veldig runde), 8.5" breie felger er / burde være bra men det aller viktigste er innpresset?!?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

225 er bra, BF Goodrich - hvis det er G-Force Profiler - er bra (for de er veldig runde), 8.5" breie felger er / burde være bra men det aller viktigste er innpresset?!?!

Innpresset er greit. Sakser et bilde fra Kim Rune som har fått på sine felger på samme bilen! dogg han er fåreløbi uten senk enda.

IMG_3544.jpg

IMG_3530.jpg

IMG_3531.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innpress er greit? ET...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innpress er greit? ET...?
Har ikke så mye peiling på fagspråkområdet akkurat! mente du om hvor mye felgen går inn eller? Corect me if im Wrong!. Definer litt mer vist det er ok ;) jeg er ikke flink på området.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke så mye peiling på fagspråkområdet akkurat! mente du om hvor mye felgen går inn eller? Corect me if im Wrong!. Definer litt mer vist det er ok ;) jeg er ikke flink på området.

Yup jeg mente innpress: ET. Det er det som indikerer om felgene passer. Du har helt rett: det er hvor mye felgen går inn (eller ut) i forhold til anleggs flaten mot navet. Din har 35 eller 38 innpress originalt og hvis de nye felger har lavere innpress end dette så vil felgen komme lenger ut med fare for at felgen subber mot skjermen. Er innpresset høyere er det risiko for at felgen tar i understell...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener på de har pittelitt lavere Innpress! men det er slik de akkurat går klar tett innom skjermen tror jeg. Så at de tar rett på skjermen direkte tror jeg det ikke noe fare for!. Men de må jo prøves på først! så får jeg se. Er det mye styr og valse eventuelt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.