#1 Skrevet Januar 2, 2008 Noen som vet om en nettbutikk eller lignende som selger disse? Det er de til venstre på bildet jeg er ute etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2008 Noen som vet om en nettbutikk eller lignende som selger disse? Det er de til venstre på bildet jeg er ute etter. Sjekk med Autogrip, er det ikke de som har agenturet på BBS her i Norge. Mye kan fremskaffes nytt til BBS RS, jeg bytta ut de senterdekslene det står BBS på mine felger slik at de ble i Carbon og det hadde de på lager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2008 Noen som vet om en nettbutikk eller lignende som selger disse? Det er de til venstre på bildet jeg er ute etter. http://www.justmatz.co.uk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2008 Sjekk med Autogrip, er det ikke de som har agenturet på BBS her i Norge. Mye kan fremskaffes nytt til BBS RS, jeg bytta ut de senterdekslene det står BBS på mine felger slik at de ble i Carbon og det hadde de på lager. Autogrip fører ikke disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2008 http://www.justmatz.co.uk Se der ja, de hadde, men £145 var jaggu dyrt nok. Er det det de koster eller er det noen andre steder disse kan kjøpes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2008 Ligger alltids noen på ebay.de og ebay.com f.eks disse om det er riktig da: klø : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-polished-aluminium-center-caps-for-BBS-RS-RM_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118QQcategoryZ43961QQihZ005QQitemZ150088633608QQrdZ1QQsspagenameZWD1V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2008 Har slike senter kopper på lager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2008 Har slike senter kopper på lager ...og prisen på de er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 2, 2008 400 stk uten emblem Har inne crome og sorte emblem Sort med crome skrift og crome med hvit skrift Emblem 100,- stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2008 400 stk uten emblemHar inne crome og sorte emblem Sort med crome skrift og crome med hvit skrift Emblem 100,- stk Du har PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 7, 2008 Bumper denne da det viste seg at de Morten hadde kun passet BBS RM... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 8, 2008 Da fikk jeg tak i de jeg skulle ha på ebay... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...