#1 Skrevet Januar 2, 2008 Hvordan i allverden bruker jeg disse? Nå er det riktignok byttet fanger på bilen tidligere, men såvidt jeg kan se sitter det spylermunstykker med slanger tilkoblet. Problemet er at jeg ikke aner hvordan jeg får disse til å spyle. Kan heller ikke si jeg fant noe ang. dette i instruksjonsboka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2008 Bare holde inne vindusspyleren, lyktespylerene kommer vel hver 3 gang du spyler vinduene tror jeg.. Kommer forsåvidt ikke om du ikke har på kjørelys tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2008 Ah, da får jeg teste dette senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2008 Bare holde inne vindusspyleren, lyktespylerene kommer vel hver 3 gang du spyler vinduene tror jeg.. Kommer forsåvidt ikke om du ikke har på kjørelys tror jeg.. På min spyler de hver gang, men bare hvis man holder spylerspaken mere enn ett sekund. Spyler man mindre enn ett sekund, vil ikke lyktene bli spylt, dette står i instruksjonsboken. Lysbryteren må i utgangspunktet stå i "1", men før jeg koblet om e automatiske kjørelysene så ble lyktene spylt så lenge nærlyset er tent, uansett om bryteren sto i "0" eller "1". Nå, når jeg har tåkelys som automatiske kjørelys, spyles lyktene bare i "1" på lysbryteren. Med andre ord, lyktespyleren er koblet mot selve nærlyset (eller dennes sikringer) og ikke mot selve lysbryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...