#1 Skrevet Januar 2, 2008 Leser her på forumet at man må av med reimhjulet for og bytte reg. reima. da lurer jeg på om det er noen som hvet om man kan klare og lure reg.reima rundt reimhjulet? er det klaring der til det?? har en AFN motor. 96 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2008 niks. sitter et deksel bak reimhjulet som må vekk for å komme til reg.reima. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2008 da va den snarveien ute av bildet: gråter : er det noen vei jeg kan låse av reimhjulet uten spesialverktøy da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2008 du holder igjen med en 19mm tolvkant når du skal skru ut umbraco skruene(6mm) bruk f.eks en 19mm leddnøkkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2008 takker: vinke : trudde det skulle bli dyrt med spesialverktøy: rolleyes da skal jeg hive meg i skruinga: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2008 Hvordan gikk dette. Driver med samme sak selv, skal til å ta av "crankshaft pulley". Har skrudd av de fire umbraco skruene men får ikke det hjulet av. Hvordan gjorde du dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...