#1 Skrevet September 13, 2004 Heisann alle dere i Mjøsa lokallag. Har tenkt litt angående treff for classic car gruppa på Lillehammer (hunderfossen) neste sesong. Er det noe av dere som kansje har en classic car og kunne tenke seg å hjelpe litt med dette????? Dette er ikke kommet lenger ut enn at ideen er blitt luftet, men jeg brenner veldig for den. Greit om det hadde vært med noen som var kjent i de traktene også, da vi kansje også kjører et rebusløp. Tror dette kunne ha vært artig, eller ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2004 Jeg har en 1985, Audi Coupe hvis det er godkjent.. hehe.. jeg har vell kanskje den elste bilen i lokallaget som er i daglig drift tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2004 Opprinnelig postet av Morten Maanum Johansen Jeg har en 1985, Audi Coupe hvis det er godkjent.. hehe.. jeg har vell kanskje den elste bilen i lokallaget som er i daglig drift tror jeg... Den sklir jo rett inn i classic gruppa neste sesong den. er 20års grense der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2004 Jepp.. så da er jeg og bilen nykommere i Classic gruppa neste år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2004 har en bil som er classic car til neste år.. men den er til salgs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Ørjan Eriksen har en bil som er classic car til neste år.. men den er til salgs... Hovedsaken for meg, er å få hjelp til å arrangere no, da jeg ikke har gjordt no sånt før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2004 jaja.. men ville bare si at min selges.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Ørjan Eriksen jaja.. men ville bare si at min selges.. Kjøp og salg er jo ikke her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 24, 2004 vet det.. hehe.. men men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...