#1 Skrevet September 13, 2004 Filmsnutt av KRB`s Ur Quattro. Går rimelig godt. Hør turbon summer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2004 Mangler link`en frøken Sæternes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2004 Det er fort gjort å glemme! (Øystein Sunde) Jeg glemmer nesten alltid å legge inn linkene jeg skal når jeg skriver et innlegg her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2004 http://racemovie.mine.nu/movies/sundis/krb_urquattro_10.03_206_bysundis_widedivx.avi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2004 Imponerende. S4'en hadde komme til kort der ja.. :-) Var veldig med røyk på slutten der, kjøling av stempel, eller rasing av motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2004 Er ikke sikker hva som skjedde! Men at alt er i orden er vel ikke å tro med den røyken. Kanskje turbo havari? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 13, 2004 Var litt hissig med lystgassen. Den ene sylinderen ble fylt med lystgass, så den ene råden tok kvelden. Sånn ca hva som skjedde.... Tatt fra be-4-you. "224 og 10.8 med 2.3 sec 60 fot pga rullet over start linja.finta ut av jonus så jeg rød lykta og det tok litt tid før hjernen fant ut at det var like greit å klemme til like vel.og det stemmer, noe røk jeg klarte å aktivisere lystgassen i line up og når jeg siden skulle starte var 1 cyl full av gass.resultat 0-9600 rpm på ca 1 hundredels sekund og ett stempel som hadde en råde som prøvde å komme igjennom stempel toppen.det va 5 mm lavere en de andre 4 men like høyt på midten der råden hadde lagd en fin liten pyramide.resten så fint ut så det skulle gå greit til gatebil" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 13, 2004 Et det ikke et clue at man "konkurerer" om å kjøre raskest 402m uten lystgass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 13, 2004 Tror de egentlig bare bruker lystgass for å få fart på turboen på lave turtall. ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 13, 2004 KBR UrQuattro står det på introen. KaiBakken Roger? Mottat Roger, over? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 13, 2004 Opprinnelig postet av Eivind Windspoll Et det ikke et clue at man "konkurerer" om å kjøre raskest 402m uten lystgass? Nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 14, 2004 Jonus bruker også lystgass for å få opp fart på turboen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 14, 2004 Brukte Øystein Vige også lystgass? kan ikke huske å ha sett noen slik innstallasjon i bilen hans, men nå så ikke jeg den så veldig ofte heller da... mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 14, 2004 Opprinnelig postet av Eivind Windspoll Brukte Øystein Vige også lystgass? kan ikke huske å ha sett noen slik innstallasjon i bilen hans, men nå så ikke jeg den så veldig ofte heller da... mvh Den grønne s2en har ikke lystgass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 14, 2004 Opprinnelig postet av Hermann Stakseng Jonus bruker også lystgass for å få opp fart på turboen Ikke hver gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 14, 2004 Opprinnelig postet av Julie Tronsmo Den grønne s2en har ikke lystgass. Men det stod også på den 'lange lista' ... (ikke at jeg skjønner at det kunne være nødvendig, men :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...