#1 Skrevet Januar 2, 2008 1.8T (BFB) i en 2005 modell A4. Lekker kjølevæske fra noe som ser ut som en plastplugg i forkant av motoren (under innsugsmanifoldet), ved siden av termostathuset. Lekker stort sett bare når det er minusgrader ute. Googlet litt, og det ser ut til at Audi skal ha sendt ut en skriv (Technical Bulletin) ang, dette, men jeg finner den ikke noe sted. Noen som har vært borti dette på disse motorene? Hva er formålet med dette hullet/pluggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2008 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2008 dæven, mulig det er dette som er feilen hos meg!!?? Skjer det når du kjører eller hele tiden når det er kaldt? Kjølevæsken min forsvinner mens jeg kjører, og da spes om det er 10minus eller kaldere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2008 dæven, mulig det er dette som er feilen hos meg!!??Skjer det når du kjører eller hele tiden når det er kaldt? Kjølevæsken min forsvinner mens jeg kjører, og da spes om det er 10minus eller kaldere... Det virker som at det skjer når bilen står parkert, men det er godt mulig at det forsvinner noe under kjøring og. Pluggen sitter fast i en plate som er boltet til blokken med en 10mm bolt. Sitter under innsuget, i nærheten av termostathuset. Se etter rester av rød kjølevæske i det området. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...