Anbefalte innlegg

som har bilene deres...!!!! nå har jeg vært uten bil i 3,5 mnd'er : gråter : Hipp hurra for MØLLER!!!! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skjer med den da?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff.. lang historie.. men kjøpte bilen med nyoverhalt girkasse, som det sto i annonsen. dette viste seg i ettertid å ikke stemme. møller hadde bare byttet en del på kassen, men gav tre års garanti på jobben. etter kort tid etter jeg fikk bilen begynnte girkassen å kødde seg. i desperat fortvilelse prøvde jeg å finne ut hva som kunne være feilen! mente 100% sikkert selv det var kassen, men fikk ikke medhold fra hverken møller minde eller automatkasseservice i åsane. så med garanti på at kassen var 100% slo jeg meg til ro med det.. men bilen ble verre.. og verre... og verre.. da jeg hadde bilen på eu-kontroll og service ba jeg de samtidig sjekke kassen. der fikk jeg endelig bekreftelse på at det var noe feil på kassen! Tok da kontakt med tidligere eier og møller på østlandet som hadde utført jobben. De var veldig lite imøtekommende og nektet for at dette kunne være noe reklamasjonssak. etter å ha fått rapporter fra flere hold om at møller i utganspunktet hadde utført jobben uriktig, gikk møller med på å ta imot bilen for å se på saken. kjørte da bilen til østlandet for 3,5 mnd siden, og der har den stått siden! De har kommet med enormt masse påståelser om urunde dekk, hard kjøring osv osv. ingenting av dette stemmer! de har rett og slett bare trenert saken og nekter å innrømme feil! Nå har jeg hatt advokat på saken siste mnd'ene og fortsatt kommer vi ikke til løsning i saken. nå er bilen blitt hentet av annet verksted på østlandet som ska fixe kassen og komme med nøyaktig rapport på feilen. de har allerede sagt at delen som møller den gang skiftet er ødelagt! så nå blir jo det et salig styr og rettsak og piss pga EN person på møller som nekter å innrømme feil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å huske å informere advokaten din om at du skal ha erstatning for å ikke hatt bil de siste mnd om denne saken går til retten..

 

Utrolig kjip sak dette, håper det ordner seg til slutt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å huske å informere advokaten din om at du skal ha erstatning for å ikke hatt bil de siste mnd om denne saken går til retten..

 

Utrolig kjip sak dette, håper det ordner seg til slutt..

 

takk.. joda, de ska nok skvises det de kan skvises nå hvis det går til retten som du sier! har jo tatt alvorlig mye unødvendig tid, energi og penger : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig kjedelig sak dette her. Håper det løser seg for deg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken Møller-forhandler er dette ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det vil nok helt sikkert komme for en dag hvem dette gjelder! Foreløpig, til saken evt er tatt opp i et rettsystem venter jeg med å gi for mye info ;) desverre, etter så utrolig mye dårlig erfaring er jeg redd jeg har mistet "audi-feelingen".. ser lite trolig ut at det blir ny audi her i gården! :S har også ellers hørt at det generelt er et problem med import-biler i møller-gruppen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om de også tar for seg manuelle girkasser i Åsane? prisnivå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis du får tak i en bok og en girkasse så kan jeg hjelpe.. nbs har nok en slik en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.