#1 Skrevet Januar 2, 2008 Hei igjen Far lurer på et spørsmål.. På bildet ser dere bilde av en styreenhet og en sikringsholder.. dette er på passasjer siden forran. Sikringen i denne holderen ryker med en gang bilen startes/tenning på.. har prøvd og følge ledningen, og ser ut for at den ene kommer fra sikringsboksen.. og den andre forsvinner videre... noen som vet noe om denne? evnt. har denne i sin egen A6 Bilen er importert, så tenkte dette kunne være til telefonen som var montert.. men det er bra kvadrat på den kabelen til at den skulle brukes for telefon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2008 Kan ikke si helt sikkert, men utfra sikringstype å dømme er de til enten gløding eller vifte/r 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2008 er gløde sikring ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2008 er gløde sikring ja.. det hørtes logisk ut.. for den er skikkelig treigstartet nå når det er kaldt! men lyset (for gløding) i dasjen kommer på, og er der i vell 3 sekunder.. hva kan gjøre at denne sikringen smeller, med en gang tenningen slås på? Far takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2008 Grunnen til at sikringer ryker er jo enten overbelastning eller kortslutning, så et eller annet sted må det være en feil i kretsen. Kan f. eks være kortslutning til jord... enkleste er å følge kabelen og se om du finner skade på den, eller i tilkoblinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2008 Jeg tipper det er til bensinpumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2008 Jeg tipper det er til bensinpumpa. Ja, bensinpumpa er relativt kraftig - i Amerika brukes samme type som vannpumpe på brannbiler - leverer 7000 liter i sekundet med 90 bar, så den trenger mye strøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2008 Jeg tipper det er til bensinpumpa. På en 2.5 TDi ja: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 7, 2008 På en 2.5 TDi ja: rolleyes Hvor står det at dette er en diesel? Trodde det dreide seg om den gamle S bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 7, 2008 Hvor står det at dette er en diesel? Trodde det dreide seg om den gamle S bilen. Det står iallefall som topic at det er en A6 95mod:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 7, 2008 Hvor står det at dette er en diesel? Trodde det dreide seg om den gamle S bilen. Beklager.. kom ikke lengre en A6 95" og det skulle stått 2.5TDI .... sry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 7, 2008 Det står jo faktisk diesel "stanset " inn i lokket på motorstyringen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 7, 2008 Det står jo faktisk diesel "stanset " inn i lokket på motorstyringen;) Bra observert, ser det nå, og hadde det ikke vært for at jeg hadde søndagsformen så skulle jeg også ha sett det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...