#1 Skrevet Januar 2, 2008 Har ein 2003 A4 1.8Tq som stopper rett etter at en har startet den. Starter heilt fint men så stopper den etter ca 2 sek. Har vag-com men har ikkje fått testa med denne enda siden eg jobber offshore. Merkelig at bilen må kødde seg når ein ikkje er hjemme. Bilen går fint hvis den går lenger enn dei 2 første sekunda. Noen gode tips.?? Trur eg må ha bilen inn til møller igjen ettersom at eg syns den e litt treg og starte og litt slapp i fisken at eg fekk den igjen frå rep i septemper. Alle tips og råd mottas med takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2008 Du skal få 2 gode tips; 1) Startsperra (mest sannsynlig) 2) Sluttstykke på tenningslås (som kan påvirke startsperra + en slitedel) En del her inne har hatt samme problem, og i de aller fleste tilfellene er det startsperra som tuller. Jeg selv har hatt samme problem på min 96 modell Golf GTi, jeg byttet sluttstykket på tenningslås og problemet er bortimot fraværende (mrk: bortimot, ikke helt fraværende) Søk litt på dette, jeg vet det er noen tråder om dette temaet. Finner du de rette trådene, vil du finne mye god info! Har ikke tid til å søke dem opp for deg akkurat nå. Tilleggsspm: Har du tilt-ratt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2008 Har tiltratt ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...