#1 Skrevet Januar 3, 2008 Jeg lurer på en ting... Hvis jeg så riktig på et motorromsbilde i en annen tråd her, sitter denne "ventilen" der N75 skal være...? Er dette en erstatning for N75?? Eller har jeg misforstått kraftig her nå..? Jeg må få minne om at jeg er meget fersk innen turbomotorer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2008 du erstatter den justerbare den n75 skal være ja, men n75 ventilen skal være tilkoblet kontakten alikevel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2008 Ok...? Opprettholder den noen funksjon lenger da da? Gjerne med tegning;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2008 Kun den elektriske kontakten som må være tilkoblet. Dette for at systemet ikke skal gå i nødmodus. Hjernen må tro at den fortsatt styrer trykket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2008 Noen spesiell grunn til IKKE å bruke n75 da? Den fungerer jo aldeles strålende om den er iorden og koblet riktig. Skulle du kutte den ut må den alikevel være elektrisk tilkoblet, ellers vil bilen gå i nødmodus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2008 Bare nysgjerrig;) Så det blir rett og slett bypassing av N75 da? Litt på sidelinjen her: hvordan sjekker jeg at N75 er i orden? Prøvelampe på kontakten? Eller må jeg til med multimeter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...