Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting...

Hvis jeg så riktig på et motorromsbilde i en annen tråd her, sitter denne "ventilen" der N75 skal være...?

Er dette en erstatning for N75??

Eller har jeg misforstått kraftig her nå..?

Jeg må få minne om at jeg er meget fersk innen turbomotorer...: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du erstatter den justerbare den n75 skal være ja, men n75 ventilen skal være tilkoblet kontakten alikevel..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok...? Opprettholder den noen funksjon lenger da da? Gjerne med tegning;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun den elektriske kontakten som må være tilkoblet. Dette for at systemet ikke skal gå i nødmodus. Hjernen må tro at den fortsatt styrer trykket :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen spesiell grunn til IKKE å bruke n75 da? Den fungerer jo aldeles strålende om den er iorden og koblet riktig.

 

Skulle du kutte den ut må den alikevel være elektrisk tilkoblet, ellers vil bilen gå i nødmodus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare nysgjerrig;)

Så det blir rett og slett bypassing av N75 da?

 

Litt på sidelinjen her: hvordan sjekker jeg at N75 er i orden? Prøvelampe på kontakten? Eller må jeg til med multimeter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.