#1 Skrevet Januar 3, 2008 Nå har det skjedd et par snodige ting på min 2001 a6 1,8T AWT. I romjula var jeg på vei til bensinstasjonen Da det bare var 30km igjen å kjøre (i følge kjørecomputer) før tanken var tom. Denne måleren har alltid vært til å stole på, men i dag så stoppet bilen. Fylte på 5 liter og bilen gikk som en drøm igjen. Kjørte deretter på bensinstasjonen og fylte full tank og alt så ok ut. Dagen etter så begynte bensinlampe og lyse. Noen som vet om det har noe sammenheng og eventuelt hva som kan være galt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2008 Kanskje først ta en Vag test på den. Om ikke den viser noe prøv med å koble bateriet av og på. Om ikke det er så regner jeg med at du må sjekke elektronikken i tanken ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2008 hadde du tenning på eller lot bil stå og gå mens du fylte? isåfall kan det være derfor, vært borti at bensinmåleren ikke henger med da. Men prøv og koble fra og på igjen batteriet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2008 Neida bilen var skrudd av når jeg fylte og lampa begynte ikke å lyse før dagen etter. Får prøve å ta av batteriet, men skjønner fortsatt ikke hvorfor tanken var tom når kjørecomputeren viste at jeg kunne kjøre 30km til. Kan det ha noe med filteret å gjøre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2008 Nå har det skjedd mer. Bensinmåleren viser full tank hele tiden og telleren som skal vise hvor mange Km det er igjen før tanken er tom viser maks hele tiden og bensinlampa kommer og går. Noen som har noen forslag. Har bare en håndholdt tester og ikke VAG COM så jeg får ikke sjekket med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...