#1 Skrevet Januar 3, 2008 Har en 92 modell Audi 100 2.3 quattro som er ombygget med Caravelle 2.5 TDI motor, motorkode ACV, denne motoren har ekektronisk gasspedal, og skulle vel slik sett egne seg for ombygging til cruise (?) Spørsmålet er om jeg kan bruke orginal blinklyshendel fra foreks en s4-c4 ? Dette er jo bilen med gasswire.. det er derfor jeg spør.. Mvh. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2008 løfter denne litt.. har kjøpt meg lysbryter med cruise fra en A6 2.5 TDI av C4 modell... burde jo være rett bryter for å få dette til å funke (?) Hva trenger jeg av ledninger fra bryteren ? Mvh. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2008 Mulig jeg tar feil her, men trodde alle C4'ene hadde vakuum-styrt cruisecontroll som går rett på gasspedalen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2008 Mulig jeg tar feil her, men trodde alle C4'ene hadde vakuum-styrt cruisecontroll som går rett på gasspedalen? Det er helt riktig, men som beskrevet over har min bil en nyere TDI motor med elektronisk gasspedal, og burde derfor greie seg med elektrisk, Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2008 A6 TDI har også elektronisk gasspedal, ergo burde bryteren fra A6 fungere med Caravelle-motoren. Har vanskelig for å se for meg at de har kombinert elektronisk pedal med vakuum-styrt CC. Har ikke noe peiling på resten av systemet, siden jeg ikke har cruise på min A6, men du trenger vel hvertfall en styreenhet til CC pluss brytere til brems- og evt. clutch-pedal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...