#1 Skrevet Januar 3, 2008 Hei. Er det noen her som vet hvor tykt belegget skal være på clutchen? Kjøpte meg ny clutch hos Bilextra Lillestrøm. (mo-bi-rek) Esken til clutchen var teipet, men når jeg åpnet denne, ser jeg at esken har vore åpnet en gang før. (posen til uttrampningslageret var åpnet bla.a) Kan noen svare meg sånn CA hvor tykt belegg det skal være på clutchen? er en A4 1.8TQ det er snakk om.99 modell Er usikker på om dette bare har "vore prøvemontert" (at noen har fått denne feil før) Mvh Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2008 Du ser nå vel på belegget om den er brukt ? Evt. bare ta kontakt med mekonomen å still deg litt skeptisk til det at esken har vært åpnet osv. Om du har mistanke for at den er brukt såklart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2008 Det hender seg at folk bestiller feil, og ikke ser dette før esken er åpnet. Så jeg har ikke noe problem med at esken har vore åpnet (er da en fordel å kunne levere tilbake, dersom man har fått feil.-og da må man vel også kunne akseptere å få også?) Men uansett, det ser ikke slitt ut, men det er jo spor, og tenker det kan skyldes selve dreiinga. Men synes selve belegget på clutchen så noe "tynt ut" og lurer da på hvor tykt skal det være? Mvh Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2008 Er vell ca 1 mm fra clutch belegget og ned til naglene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2008 Takker for svar.... Da får jeg gå ned i kjelleren, fyre opp i jøtul 602'n...og begynne å skru... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...