#1 Skrevet Januar 3, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2008 Flere som har brøyta med einser (og jeg har ikke luft) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2008 Var det ikke med sommerdekk også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2008 " Gutta På Tur " i Valdres.. For annledningen 1 mai treffet 2006.. Meget bra bilde: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2008 Snø? Er å planere grus som er noe: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2008 begge deler stemmer. Trodde det var obligatorisk å bare ha sommerdekk til en einser jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2008 Hvor mange har kjørt en hel vinter med gti-spoiler foran på einser der spoileren har vært like hel på våren..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2008 hvem er det som har plass til gti spoiler foran på einsern sin hvis den faktisk er skikkelig senka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 4, 2008 Snø? Er å planere grus som er noe: kult bilde hehe og drit fett merke på leppa hvor fikk du tak i den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 4, 2008 Takk! Merket kjøpte jeg på noe som heter ABM reklame på Gjøvik. Fikk de bare til å skrive inn skriften og ha på et malteserkors på siden av skriften, forså å printe det ut på folie som hadde tilnærmet lik farge som på bilen min. Men det merket har nå blitt skrapt bort fra leppa: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 4, 2008 brøyting med zweier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 5, 2008 hehe morro da er detta den offesielle VAG måke tråden da ell? hahahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 5, 2008 Trenger at noen har en Passat 35i som bruker leppa og nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 5, 2008 "Dreiser" funka også glimrende som brøytebil da jeg hadde den (Skulle hatt den nå.. må ut og måke snø ) Og comment/støtte til posten til Rolf... einseren er ikke lav nok før man IKKE får på GTI-leppa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 5, 2008 Hvor mange har kjørt en hel vinter med gti-spoiler foran på einser der spoileren har vært like hel på våren..? Jeg monterte akkurat min for sesongen i går! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 5, 2008 Flere som har brøyta med einser (og jeg har ikke luft) turen på valdrestreffet dagen før snøen: dagen med snøen (heldigvis ble min ståendes i sentrum den natta) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 5, 2008 Jeg monterte akkurat min for sesongen i går! Og jeg som akkurat hadde tatt den av for å ikke ødelegge den i vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 5, 2008 Og jeg som akkurat hadde tatt den av for å ikke ødelegge den i vinter Hehe, jeg vet det. Men ny leppe er bestilt sammen med ny frontfanger. Så festene i GTI leppa begynte å bli litt lurvete (Kjent fenomen det der ), så jeg heiv den på for morroskyld. Men den blir nok erstattet med en gammel CL leppe jeg har liggende i vinter, for jeg ble redd av alle lydene den lagde når jeg brøyta veien. Spesielt med det været ute nå så hopet det seg opp med snø forran Men nå står den og koser seg i garasjen igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 5, 2008 GTI-leppe er (enten det er til brøyting eller helt vanlig kjøring) etter min erfaring den mest effektive måten å deformere frontplata på som er levert originalt fra fabrikken. Selve leppa tar aldri kvelden (med mindre en av delene ramler av og du kjører over den), men det er ei grense for hvor mange ganger du kan banke blekket rundt festehullene i frontplata tilbake igjen når de har utoverkremmerhusfasong for n'te gang:D. På ett eller annet tidspunkt bruker du skiver som er så store at du må kutte i de for å få plass;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 5, 2008 Hadde det problemet på den beige jeg hadde tidligere, med skiver osv. Til slutt ble det å montere vanlig CL leppe og senke mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 5, 2008 "Dreiser" funka også glimrende som brøytebil da jeg hadde den Dreiser funker fint det, ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 6, 2008 Trenger at noen har en Passat 35i som bruker leppa og nå! bra nok ? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 7, 2008 Foran garasjen min på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 7, 2008 bra nok ? hehe alle ser jo at den ikke brøyter snø, den spiser snø!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 7, 2008 Hehe, 35i har jo den skuffa foran originalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...