#26 Skrevet Januar 7, 2008 hehehhe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 7, 2008 Slå denne a:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 7, 2008 Brøyta med min 35i når jeg hadde den. Skuffet all snøen opp i ac radiatoren og ødela overgangen til kondens slangene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 7, 2008 Synd jeg ikke har bilde av gamle 80`n min fra jeg brøyta gatene i Sarpsborg sentrum på vei hjem fra trening for en 7-8 år siden.. Dekselet under motoren spratt ut av festene sine i front og ble som en diger plog under bilen. Resultatet var en bil som ble lavere og lavere, stivere og stivere, helt til jeg fikk krabbet meg hjem til en kamerat som bodde litt mer sentralt enn meg for å inspisere hva som hadde skjedd. Åpnet panseret og eneste jeg så var toppen av radiator og toppdeksel Hele motorrommet var stappet med snø. Første gang jeg har skuffet snø ut av et motorrom.. Desverre var det før digitalkameraets tid ( i allefall for min egen del ) Bjørnar K.: Brekksladd gone bad? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 7, 2008 Bjørnar K.: Brekksladd gone bad? Hehe, eller noe sånt:p Måtte bruke brutale metoder for og få den opp, den satt GODT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 8, 2008 GTI-leppe er (enten det er til brøyting eller helt vanlig kjøring) etter min erfaring den mest effektive måten å deformere frontplata på som er levert originalt fra fabrikken. Selve leppa tar aldri kvelden (med mindre en av delene ramler av og du kjører over den), men det er ei grense for hvor mange ganger du kan banke blekket rundt festehullene i frontplata tilbake igjen når de har utoverkremmerhusfasong for n'te gang:D. På ett eller annet tidspunkt bruker du skiver som er så store at du må kutte i de for å få plass;). Kunne ikke fått sagt det bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...