#1 Skrevet Januar 3, 2008 heisann har fått kranglet litt for mye med k-jet'n på min audi 100 tq typ 44 88mod. som det står i toppen så trenger jeg bilder av oppbyggingen av dette. bare sjølve boksen med diverse kabler ledninger osv...... hadde vært kjempefint om noen kunne hjelpe meg med dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2008 ingen som har etka her. hvis det står der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2008 hadde vært kjempefint med noen bilder jahmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2008 Hvis noen kan lære meg hvordan få ut bilder fra ETKA så kan jeg hjelpe deg. Finner funksjonen som heter skriv ut bare bilde, ser ut til at man kan velge skriv til fil men det fungerer ikke. Alternativt kan jeg ta print screen og lime hele skjermen inn i et word dok og sende deg til en epostadresse. Ser ut til at luftmengde måler og div ledninger er på ulike bilder. Hva er det eksakt du trenger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2008 dette du mente?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2008 Hvordan hente slike bilder fra ETKA ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2008 tusen takk kjetil holand. det hjelper meg veldig hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2008 er forresten en ting til jeg lurer på. pakningen mellom luftfilterboksen og sjølve k-jet'n trenger jeg ny. er dette mulig å oppdrive noe sted. eller må jeg lage pakningen sjølv?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2008 Det var aldri noe problem å få tak i ny (kork)pakning mellom LMM og luftfilterboksen da jeg kjørte med K-Jet. Fås hos din nærmeste, vennlige Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2008 hørtes positivt ut det da. har bare blitt skuffa hver gang jeg har spurt etter deler hos møller så kanskje jeg blir overrasket nå hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 5, 2008 soleis?? delenr: 049 133 379 A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 5, 2008 Hvordan hente slike bilder fra ETKA ? Hvis du har nyeste office pakke (2007?) så kan du åpne "skriv ut bilde" siden i mocrosoft one note 2007. derifra tar jeg bare printscreen og limer inn i paint, så er det bare til å klippe,lime og tegne. kan jo også ta printscreen rett utifra etka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 10, 2008 tusen takk for alle svar. nå lever bilen igjen. henger bare litt på turtall men trur det er en vakumslange som jeg vet ikke er tilkoblet er slange nummer 43 i alle fall som ikke er tilkoblet. kan dette være grunnen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 11, 2008 noen som har noe tanker om dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 11, 2008 hvis du følger routingen på slange #43 så ser du at den går fra turbo, gjennom en ventil, ned til wastegate og til innsug, derifra til luftfilterboks hvis jeg ser riktig (kjenner ikke disse motorene, ser bare på tegning) det kan jo bety at du føkker opp signalet til lmm. den viser mindre luft enn turbotrykket skulle tilsi at du har. hvis du er med. koble til slange 43 du. alle slangene er til noe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 12, 2008 Beklager off-topic, men jeg er ekstremt fasinert over å se prosjektbilen min utenfor garasjen min er din avatar Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 12, 2008 Beklager off-topic, men jeg er ekstremt fasinert over å se prosjektbilen min utenfor garasjen min er din avatar Espen gratulere med fin bil da i alle fall men tilbake til saken noen som har noe å si om det med den vakumslangen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 12, 2008 Henger hvordan da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 12, 2008 Henger hvordan da? den blir liggende på turtall altså at turtallet synker seint. hvis du forstår. er jævla plagsomt når men skal gire. blir så nøkkete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 12, 2008 den blir liggende på turtall altså at turtallet synker seint. hvis du forstår. er jævla plagsomt når men skal gire. blir så nøkkete Sånn sett ja... Spjellet i "LMM"'n er ikke tregt a? Eller tomgangsregulatoren som er litt på tur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 12, 2008 trur ikke det er luftmengdemåler på denne bilen er som sagt k-jet innsprut. men kan jo være tomgangsregulator men trudde bare den gjorde at bilen ikke daua ut på tomgang jeg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 12, 2008 trur ikke det er luftmengdemåler på denne bilen er som sagt k-jet innsprut. men kan jo være tomgangsregulator men trudde bare den gjorde at bilen ikke daua ut på tomgang jeg?? Er luftmengdemåler i form av et spjeld som åpner seg som folge av luft som suges inni motoren..Når det løfter seg så drar/dytter det på en pinne eller no opp i en bensinfordeler.. jo mer luft jo mer bensin... Sitter under den svære gummibelgen ved innsuget... Du ser den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 12, 2008 det har jeg så og si nettopp hatt opp hehe byttet jo pakningenen mellom filteboksen og bensinfordeleren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 14, 2008 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 15, 2008 up and go 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...