#1 Skrevet Januar 3, 2008 Er det startsperre på S4 AAN -94 mod? Møller mener dette. Mens jeg mener å ha lest det motsatte. Noen innvendinger? Finnes det ev. en releoversikt som henvister til om det er startsperre eller ikke? Gjelder sliping av ny nøkkel: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2008 eg hadde ikkje sperre på min. eg fekk berre slipt ein ny nøkkel og den funka hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2008 Ser du har -92 mod. Murlig det kom seinere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2008 min bil er registrert i 92 men skulle vere 93 mod'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2008 oki. noen flere som har erfaring med detta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2008 Prøv å koble til VAGCOM og se om du får kontakt med Immobilizer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 4, 2008 bestilte nøkkel uten startsperre i dag. så får vente i spenning til uka:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 4, 2008 Mener å ha blitt fortalt at S4 ikke kom med org startsperre, men kom først på S6... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2008 Min -94 S4 har ikke startsperre. Før jeg kjøpte den så jeg på en -93 med startsperre, der måtte jeg sette en "nøkkel" inn i dashbordet (ved nødblinkbryter) før man startet bilen. Startsperren var med andre ord ikke integrert i nøkkelen til bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2008 Min -94 S4 har ikke startsperre.Før jeg kjøpte den så jeg på en -93 med startsperre, der måtte jeg sette en "nøkkel" inn i dashbordet (ved nødblinkbryter) før man startet bilen. Startsperren var med andre ord ikke integrert i nøkkelen til bilen. Den "ekstra nøkkelen" som du måtte sette inn i dashbordet, var det orginal VAG nøkkel eller noe DEFA greier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 7, 2008 Den "ekstra nøkkelen" som du måtte sette inn i dashbordet, var det orginal VAG nøkkel eller noe DEFA greier? Tja, det husker jeg dessverre ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 8, 2008 Er nøkkelen helt 'flat' er det sannsynligvis ikke startsperre på bilen, men kan den tas fra hverandre, eller har noe plast støpt ned på selve nøkkelen, kan det være sperre. Det enkleste er å se om det er en nøkkelindikator i instrumentet som lyser opp ved start, i såfall er det sperre og du må påregne en enkel programmering i tillegg til nøkkelkostnaden. Var en tråd om dette med startsperrenøkler litt før jul, men kan ikke finne den nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 8, 2008 oki. nei fant liksom ingen svar om dette på forumet sjøl: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 27, 2008 Mener å ha blitt fortalt at S4 ikke kom med org startsperre, men kom først på S6... Er det startsperre på alle S6? Nettopp handlet meg bil, og fulgt bare med en nøkkel så kunne trengt å fått laget meg en til. Er du mulig å få laget "flipp" nøkkler til disse slik som det på nyere biler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 27, 2008 De på møller mente iafall ikke man kunne få nøkkel med "flipp" på. Lever nøkkeln på møller å få den kopiert der, mener det koster rundt en 600 dersom det er med startsperre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 27, 2008 De på møller mente iafall ikke man kunne få nøkkel med "flipp" på. Lever nøkkeln på møller å få den kopiert der, mener det koster rundt en 600 dersom det er med startsperre. Ok! Får sjekke med Møller til uken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 28, 2008 Mener bestemt at startsperre ikke kom originalt fra vag i nøkkel før a6/s6 i 95. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...