Anbefalte innlegg

http://cgi.ebay.de/Golf-2-Klimatronik-GTI-G60-16V-Selten_W0QQitemZ260197266123QQihZ016QQcategoryZ61865QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Kom over denne på tysk Ebay for noen dager siden, men har aldri sett noe lignende før. Er dette noe som ble levert originalt på G2? Så vidt jeg kan skjønne, så kan ikke selger garantere for akkurat det. Om det er en originaldel så må det være unikt, rett og slett:).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

både golf 2 og jetta 2 ble levert orginalt med klima/ac ja.. Sjeldent.. Mere vanlig til usa osv.. Har ikke sett akkurat den typen der før, men sett en annen en som bygger på org varmeapparat betjeningen med ac på,,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også sett klima på golf 2, men det er, som du sier, basert på den det vanlige panelet. Er bilde av det i Haynes'en min bl.a. Trodde ikke elektronisk var noe som ble levert til disse dinosaurene:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.