#1 Skrevet Januar 3, 2008 Hei noen som veit om noen norsk forhanlder på dette merket her? Kyowa Racing KR628 Flat Black with Red Racing Stripe. 9x18" Evt noe gruppe kjøp eller om ca hvor dyrt det kan blir og handle disse herfra http://wheelstudio.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2008 Sku hatt de her med den blå kanten du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2008 ja det hadde nok blitt kult det sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2008 Noen som har en anelse om hvor dyrt dette kan bli in til norge? http://wheelstudio.com/catalog/product_info.php?products_id=12662&staggered_id=12652&vehicle_make=Audi&vehicle_model=A4%20%3E%201996-01%20B5&t1=235-40r18&t2=&t3=&tr1=265-35r18&tr2=&tr3=&staggered=yes Prisen = 840 USD = 4536 NOK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2008 6851,25 ink frakt på 175$ og *1,25 for norsk moms? kan det stemmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2008 175 i frakt? det var da ikke ille=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2008 Items: 8 - Weight: 112lbs Address: Ship to: Kjetil Løvbrøtte Augedalsveien 44 Brandbu, 2760 Oppland, Norway Shipping Methods: Rates: Flat Rate (Best Way) $175.0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2008 Sendte dem en mail jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2008 Stilige felger!!!! Du har ikke et bilde av de på bil?? Fant ikke noe galleri på siden deres... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 4, 2008 nei desverre. Dem er kule syntes jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 4, 2008 er det moms på bildeler da? Blir det ikke kun tollgebyr? Og 175 dollar er jo en grei fraktpris det da Edit : Hvorfor spør du etter forhandler? Kan du ikke bare bestille ifra dem da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 4, 2008 er det moms på bildeler da? Blir det ikke kun tollgebyr? Og 175 dollar er jo en grei fraktpris det da Edit : Hvorfor spør du etter forhandler? Kan du ikke bare bestille ifra dem da? Det kommer alltid moms på ting fra utlandet.. Bortsett fra bøker som kan innføres momsfritt. Og så når posten sender varer videre til oss uten å tollbehandle dem da Tollgebyret kommer i tillegg til momsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 4, 2008 Er vell ikke toll eller hva det var på bildeler? Er ikke noe problem og bestille fra dem egentlig kommer litt an på hva prisen kommer på for og bestille derfra, Veit ikke om det kommer noe ekstra på den prisen jeg komm fram til, Det var da Prisen på felg + frakt + norsk moms. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 4, 2008 Såvidt jeg vet, så er det for øyeblikket lovelig å innføre bildeler for inntil 6000 kroner eks. frakt uten å betale moms eller toll. Med andre ord vil det lønne seg å dele opp til to leveranser.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 4, 2008 Se hva Mikael Grønholm Geertsen skriver.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 4, 2008 Det tilkommer toll-avgift på motorer, men på annet tilbehør og deler til bil vil det bare tilkomme vanlig merverdiavgift på 25% i tillegg til fraktomkostninger. (For varer over kr 200 betaler man også moms på frakten). Sakset fra importalen.no Veit ikke helt om det er ritkig til dags dato 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 4, 2008 Seinest nå romjula kom det en pakke på 21 kilo, med UPS fra USA. Innholdet kostet drøyt 3300 kroner, og hele greia levert hos meg kom på 4687,- Skal selvfølgelig ikke nekte for at dette kan inneholde moms også, men da har jeg med andre ord ikke betalt mer enn 560 kroner i frakt på ei pakke på 21 kilo, og det ser ikke jeg på som videre sannsynlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 4, 2008 hmm.. spent på svaret fra shoppen. høres intresangt ut. men prisen er ikke ille med moms heller, bare lurte på om det kunne komme på enda mere jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 21, 2008 svar har man ikke sett. Men jeg prøvde og bestille fra dem, men det funket ikke med visa, heller ikke med pyapal. OMG jeg som vill ha dem felgene også.. Noen andre som har handlet herfra eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...