#1 Skrevet Januar 3, 2008 På starten ser ut som noe en hver mann med litt penger kunne ha fått til, inntil han trykker på "tha button" Trykk på meg og gap Enjoy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2008 Fett som f......: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2008 hahaha, gutt som har god fantasi;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2008 Holdt på å dø når han byttet pedaler for nytt spill. Fy F er det mulig. Sånt kan vel vi vanlig dødelige bare drømme om:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2008 Rått!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2008 Mata "tv-stue"!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2008 drewl..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2008 fy faen så rått. og så bra lagd ! dette er noe jeg absolutt kunne tenkt meg og hatt i kjelleren;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2008 Sjuke sat..!!!:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2008 Hadde jeg bare hatt penger til å kjøpe dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 3, 2008 Må jo først pigge/grave deg ned 1,5m da:) Eneste som var skuffende var stolen, ellers var det helt rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 3, 2008 Tror han har brukt en del tid på det der og, ikke bare alt for mye penger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 3, 2008 Så rått:tilber: vet nå hva jeg skal bruke pengene på når jeg slutter å bruker de på bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 3, 2008 Så rått:tilber: vet nå hva jeg skal bruke pengene på når jeg slutter å bruker de på bil.. Det skjer ikke med det første da, skjønner jeg...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 3, 2008 sweeeeeeet: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 3, 2008 Jeg har lagd noen simulatorer med luftsylindre koblet til gass/brems og basshøytalere i ryggen men laaaaaaaaaaaangt fra det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 3, 2008 Hm... Interesangt... Eventuelt bare RÅTT! Jeg vil ha et sånt oppsett jeg også! Eneste å sette fingen på; Lerretet henger for høyt oppe, og han kunne brukt en annen stol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 5, 2008 Stilig, mye godt arbeid her, her er noe som en bekjent av meg lagde, ikke helt optimal bil simulator, men stilig spill konsoll. http://www.stone-oakvalley-studios.com/index_somac_fp.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 5, 2008 Dette var bare helt konge!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 5, 2008 helt rått.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 5, 2008 Det skjer ikke med det første da, skjønner jeg...? Hehe:tilber::tilber: Det har du nok veldig ret i..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 6, 2008 Litt jalla å sitte så lavt i forhold til lerretet, men ellers strøkent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...