#1 Skrevet September 13, 2004 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2004 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2004 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2004 Bra vi ihvertfall har en fotograf med oss.. hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2004 Er ikke alle som har slikt et fint et digital kamera så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2004 Det var mange fine biler der ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2004 var ikke jeg her a? en tur i hvertfall! hehe så stille d er her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 11, 2004 Opprinnelig postet av Marius Resvold var ikke jeg her a? en tur i hvertfall! hehe så stille d er her? Jo du var her, om køyrer Raud STRØKEN Golf 4. Men du reiste or tidlig til at du blei med på bilda. Ja det er veldig stille her for tida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 27, 2004 ser ut som om dere mangler en avant i klubben, men går jo mange rs2 i distriktet nå, og en rs4 men min s2 avant kommer nå og får avant fronten opp i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 27, 2004 Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen ser ut som om dere mangler en avant i klubben, men går jo mange rs2 i distriktet nå, og en rs4 men min s2 avant kommer nå og får avant fronten opp i alle fall det er bra.. treng litt folk som er seriøse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 27, 2004 Ja du kan jo kalle meg mye men seriøs er vell og ta i så det månner he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 27, 2004 Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen Ja du kan jo kalle meg mye men seriøs er vell og ta i så det månner he he he møter du opp, så er du seriøs nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 27, 2004 skal prøve bare jeg klarer og huske det, he he neida kommer jeg enten med passaten elelr audien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 27, 2004 Har vell to avanter. men ingen som verken går eller som ser ut som din.. hehe... så er bra du kommer.. Er ikke sikkert je får kommet meg dit men, er trening så får se om je slipper unna det først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 27, 2004 Finnes det noen nær bilder av felgene på den Audi Cab'n?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...