#1 Skrevet Januar 3, 2008 Har satt inn en fabrikkny motor i min A6 2,4 1998 mod (AGA motor) Den vil ikke starte. Gnist på pluggen. men ikke tegn til bensin. Trykk frem til bensin manifoil. Ingen feilkoder med tester. Er styresrtømmen til dysene 12 volt? Noen gode tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2008 Hehe... offtopic... men høres ut som akkurat samme problem som på min motor i 90`n. Dysene som ikke åpner.... mest trolig tull med trigginga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2008 Hehe... offtopic... men høres ut som akkurat samme problem som på min motor i 90`n.Dysene som ikke åpner.... mest trolig tull med trigginga Trigginga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2008 Etter å ha byttet til de gamle dysene startet motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...