#1 Skrevet Januar 3, 2008 Har en golf 02 mod, uten xenon. Har veldig lyst på R32 Front lyktene, men de finnes kun i xenon, er det mye jobb og bygge om, hvis jeg kjøper lampene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2008 Vel. original er det vel automatisk høydejustering. Mener du må montere følere osv for å få dette til å virke. Er ikke mye jobb for å få selve xenonlyset til å fungere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2008 Bryr meg ikke så mye om aut høyde justeringen, bare setter på org lykter når bilen skal eu godkjennes, men følger alt jeg trenger med når jeg kjøper disse lyktene?? Er litt grønn når det gjelder dette: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2008 du får da kjøpt linselykter til bilen din uten xenon. jeg mener at de orginale xenon lyktene til golf4 er utrolig stygge jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2008 du får da kjøpt linselykter til bilen din uten xenon. Ja, uoriginale replicaer m/halogen finnes. Er vel FK som leverer dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2008 Ja, uoriginale replicaer m/halogen finnes. Er vel FK som leverer dem? Stemmer det, men de har også angel eyes, noe jeg ikke vil ha. De er ikke helt like heller, har et par ting som ser helt jævlig ut. Samtidig som det kunne vært kult og hatt xenon:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2008 Bump: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2008 Du bytter bare hovedlysene med de nye som er xenon. De nyeste orginalxenon lysene til golf 4 har inebygget ballast. Du får kjøpt en overgang fra xenonlyktene til de orginale ledningsnettet og dette er bare å plugge inn. Mener at tmtuning.com selger de nye lyktene med alt som skal til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2008 disse lyktene er feeete tror dt hadde gjort mye med bilen din:) slike lykter dt er snakk om?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2008 Xenon er plug and play vettu=) tar ca 10 min å montere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 5, 2008 er snakk om å bytte lykter her da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 5, 2008 disse lyktene er feeetetror dt hadde gjort mye med bilen din:) slike lykter dt er snakk om?? Stemmer det, er disse det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 5, 2008 Du bytter bare hovedlysene med de nye som er xenon.De nyeste orginalxenon lysene til golf 4 har inebygget ballast. Du får kjøpt en overgang fra xenonlyktene til de orginale ledningsnettet og dette er bare å plugge inn. Mener at tmtuning.com selger de nye lyktene med alt som skal til. Dette du mener: VW OEM Golf 4 Xenon headlight conversion kit This kit is a factory e-code HID Xenon upgrade for anyone that owns a Golf 4 and wants to have the awesome lighting ability of Xenon light. We have pieced this kit together ourselves and this kit includes all necessary parts and hardware to install into a non-HID spec Golf 4 as well as the Euro headlight switch. The lighting ability of these headlights is unreal, you simply cannot imagine how much brighter and how much more clear the light becomes. It seems like you can turn night to day with these headlights, not just a difference from your stock headlights but a different world altogether. TMT has been offering these headlights since their existence and we have massed a wealth of knowledge about the configurations of these lights. Only the highest model Golf 4´s came with these HID headlights installed stock like the R32 and the GTI, the best of the best. Made by Volkswagen Advanced Lighting in Germany. (Note! Brand new Xenon OEM headlights are not BOSCH anymore, Bosch no longer produces the OEM Xenon headlights for Volkswagen, so don´t be fooled. If they "are Bosch" they are not brand new from the VW factory.) These lights are brand new from the factory, all parts are brand new in the box (NO BLEMISHES) absolute perfect new condition, with original guarantee. TMT does not sell 2nd hand OEM parts or replicas, when you purchase these headlights from TMT you can rest assured that you are only getting the best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 6, 2008 Ja de er dette. Nå er dette beregnet på de amerikanske markedet så du trenger ikke Euro headlight switch som er lysbryteren. Ser at et tilsvarende kit ligger på 1700 dollar fra ECS tuning så de er nok noe tilsvarende fra TM. I tillegg kommer jo moms og frakt. Kommer seg fort på 12.000 norske. Det er sikkert mulig å finne noe billigere på Ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 6, 2008 Har funnet lyktene på ebay.de til 300 Eur, men er det da mulig og få kjøpt resterende et annet sted tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 6, 2008 DENNE må du ha om du skal bruke orginale xenonlykter. Også må du vell ha DENNE også må du ha sensorene til høydejusteringen (siste linken er kun kablene). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 6, 2008 Kun disse 2 pluss lampene, og så er det plug and play, eller har jeg misforstått da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 6, 2008 Kun disse 2 pluss lampene, og så er det plug and play, eller har jeg misforstått da? Om jeg med min heller labre tysk har forstått riktig så må du ha selve sensorene for høydejusteringen også i tillegg til disse kabelsettene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 6, 2008 ...og da vil selv automatisk høydejustering virke, eller er det mer som må til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 6, 2008 ...og da vil selv automatisk høydejustering virke, eller er det mer som må til? Så nå at den siste linke kun var til kablene i forbindelse med automatisk høyderegulering. Må nok sikkert ha sensorene også vil jeg tro da de ikke er avbildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 6, 2008 Så nå at den siste linke kun var til kablene i forbindelse med automatisk høyderegulering. Må nok sikkert ha sensorene også vil jeg tro da de ikke er avbildet. Men er dette alt man trenger, bare å koble til dette, og jeg har xenon.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 6, 2008 Men er dette alt man trenger, bare å koble til dette, og jeg har xenon.? Ja så lenge du kjøper lykter med pærer og tennere/ballaster så er det kun kablene i den første linken du MÅ ha. Den andre viste seg og være til den automatiske høydejusteringe og kun nødvendig om du skal ha det lovlig med sensorer etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 6, 2008 Jeg har bygd om fra standard halogen til NYE org Xenon lamper på Polon min Kjøpte org lamper pga, var ikke mulig å få tak i noe som ikke var angeleyes. Lampene var plug and play på Polo, men trenger vel en overgang på lampene på Golf. Jeg har ikke automatisk høydejustering eller lyktespylere, men har justert lampene sånn tålig også justerer jeg de bare innenfra om det trengs Ser bilder fra ombygginga i Polo tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 6, 2008 Du trenger ikke de sensorene for automatisk høydejustering for å koble orginal xenonlampene til, kun de kablene som går imellom orginalkabelen og de nye hovedlysene. Hvis du skal ha lysene fullstendig lovlige så trenger du også høydejusteringssensorne + kabler til disse, men det er ikke nødvendig. Tror neppe du vil få problemer på noe eu kontroll om du ikke har disse uansett siden du har orginale xenon hovedlykter montert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 6, 2008 Ok.takker for svar:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...