#1 Skrevet Januar 3, 2008 Har en -88 Jetta som har stått et par uker nå. Da jeg startet den i sted så går vifta kun på max..dvs posisjon 3..helt dødt på 1 og 2. Varmeapparatet ble byttet i fjor til ett nytt. Hvorfor har dette skjedd tro..?? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2008 Motstanden, den lille dingsen med en kontakt på som ligger ved vifta under hanskerommet er sannsynligvis defekt. Dette er iallefall en typisk feil. Mulig at bryteren kan kødde også...men det har jeg ikke vært borti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2008 Jepp, det er motstanden som er kaputt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2008 Aha..takk for tips gutter. Som Jon A sier har jeg opplevd at selve bryteren har kranglet og at den måtte vris fram-og-tilbake for at den skulle "ta tak" og fungere, men nå er det helt dødt bortsett fra full hastighet. Da blir det å bestille en slik motstand.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2008 Ta en tur til nærmeste høgger og demonter en formotstander av hvilken som helst Jetta eller Golf 2.. Ligger under hanskerommet til høyre, demonter et deksel og noe skumgummi, så skal du være i nærheten (skal vel være 2 ledninger koblet til), hadde samma problem på min gamle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...