Corrado med midtmontert VR6

Anbefalte innlegg

Jeg fant disse bildene på et annet forum, så jeg vet ingenting annet enn det vi ser på bildene... Denne må gå noe helt sykt! :evil:

LDSCN9631.jpg

LDSCN9090.jpg

LDSCN9087.jpg

LDSCN9074.jpg

LDSCN9u069.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek ::tilber:

Bare si i fra når jeg skal komme med vinkelsliper og dynamitt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilsynelatende spinkelt toppfeste på bakdemperne:p, men ellers et RÅTT bygg:tilber::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God gammal bil:) så den live på Waterfest i 2004 :)

Hvis jeg ikke husker feil, så er /var hele bakstillingen fra Porsche

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er gammelt nytt ja. Blitt postet endel ganger. Men det gjør jo aldri noe med litt extra posting på en slik kul bil.

Liker felgene veldig godt. HRE 542:)

24V Biturbo VR6 gjør det heller ikke noe at den har.

Schimmel performance hadde i 2005 verdens raskeste fwd VW. 9.69 Sek på kvartmila med en Vento VR6-T som har blitt postet her opp til flere ganger.

HRE 542_lrg_a.jpg

Corrado VR6 4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilsynelatende spinkelt toppfeste på bakdemperne:p, men ellers et RÅTT bygg:tilber::tilber:

Er faktisk ikke så utrolig mange kreftene som virker opp og ned, sier vi 500-600kg pr side tar vi nok rimelig godt i, å slik som det er utformet der skal det ganske mye til får å bøye eller knekke det festet. Men uansett er nok utprøvd å iorden det der, utrolig rått bygg dette her. Ligger noen filmer på youtube, gjorde vertfall det før..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøfft prosjekt!!!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.