#1 Skrevet Januar 3, 2008 Jeg fant disse bildene på et annet forum, så jeg vet ingenting annet enn det vi ser på bildene... Denne må gå noe helt sykt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2008 Bare si i fra når jeg skal komme med vinkelsliper og dynamitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2008 Tilsynelatende spinkelt toppfeste på bakdemperne:p, men ellers et RÅTT bygg:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2008 http://spturbo.com/mainpages/bill%20added/rides/Erics92Corrado.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2008 God gammal bil:) så den live på Waterfest i 2004 Hvis jeg ikke husker feil, så er /var hele bakstillingen fra Porsche 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 4, 2008 Bilen er gammelt nytt ja. Blitt postet endel ganger. Men det gjør jo aldri noe med litt extra posting på en slik kul bil. Liker felgene veldig godt. HRE 542:) 24V Biturbo VR6 gjør det heller ikke noe at den har. Schimmel performance hadde i 2005 verdens raskeste fwd VW. 9.69 Sek på kvartmila med en Vento VR6-T som har blitt postet her opp til flere ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 4, 2008 Tilsynelatende spinkelt toppfeste på bakdemperne:p, men ellers et RÅTT bygg:tilber: Er faktisk ikke så utrolig mange kreftene som virker opp og ned, sier vi 500-600kg pr side tar vi nok rimelig godt i, å slik som det er utformet der skal det ganske mye til får å bøye eller knekke det festet. Men uansett er nok utprøvd å iorden det der, utrolig rått bygg dette her. Ligger noen filmer på youtube, gjorde vertfall det før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 4, 2008 Tøfft prosjekt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...