#1 Skrevet Januar 4, 2008 Jeg har et lite irriterende problem med vindusviskerne foran på A3èn min.. Når jeg trykker visker-hendelen en gang ned for å sveipe over vinduet en gang, så er det som den henger seg opp! Den fortsetter til den selv har lyst å stoppe, og den stopper ikke alltid der den skal være heller. Noen ganger midt på ruta, og andre ganger der den skal. Så lurte jeg på hva dette kan være, for dette må vel være et rele av noe slag som lever sitt eget liv? Ganske irriterende å ha det sånn, når jeg kun skal kjøre over ruta en gang så fortsetter den videre på ruta å sliter ut viskerene fortere enn jeg får bytta de Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2008 Jeg hadde tilsvarende problem på min gamle Polo. Der var det selve hendelen til vindusviskeren på rattstammen som var gåen, så er mulig det er tilfelle hos deg også. Hos meg ble det bare værre og værre, endte med at jeg måtte ta ut sikringen for å få viskeren til å stoppe. Ble 100% bra igjen etter bytte av bryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2008 Ok, det kan nok stemme det. Har hatt en liten mistanke om at det kunne være den. Ville bare høre om det var noen her inne som har vært borti dette før.. Utrolig hva man får svar på, skikkelig bra medlemsforum! Takker for svar Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2008 virker som hendelen ja, så lenge denne ikke gjør dette når du stopper den etter steg I eller II så er motoren oftest utelukket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2008 virker som hendelen ja, så lenge denne ikke gjør dette når du stopper den etter steg I eller II så er motoren oftest utelukket. På 2`er Golfen hadde jeg samme problemet med viskeren bak, der hjalp det kun å bytte motoren:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2008 visker bak er en 1stegs motor. mens den foran har gjerne 2-4 steg..så lenge denne selvparkerer som vanlig på steg 1 og oppover og ikke når han trykker en gang for sveip så tyder dette på at selvparkeringen er i orden.. dermed ligger feilen føre motoren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2008 Det er ikke alltid dette skjer, men ofte nok.. Når jeg f.eks skal ta den fra intervall visking og ned til "null" stilling, så kan den også henge seg opp å fortsette med å viske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...