#1 Skrevet Januar 4, 2008 Lurer litt på om dette staget passer til a4 96 b5 quattro? Skal sitte på dempertårnet forann. Håper på kjappe svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2008 Bumper...! Passer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2008 det skal stå et dele nummer på den hvite lappen, hvis du skriver det ned og skikkar til meg så skal jeg finne det ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2008 Okey, skal gjøre det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2008 MA/1859 Under strekkoden: 027280 052552 Barra ANT SUP ACC Audi A4 20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2008 A4 2.0 >1/01 passer den til, og den skal passe på quattro etter som jeg leste meg frem til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2008 Hm, har prøvd meg fram litt, og synes det ser litt rart ut, for når den ene enden sitter "flatt" over en tårnbolt, så står andre enden av stabstaget nærmest rett til værs.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...