#1 Skrevet Januar 4, 2008 Det jeg tenker på er å kle inn vannslanger og litt sånn, så det ser stålomspunnet ut. er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt/bestilt slike kit? Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2008 Det jeg tenker på er å kle inn vannslanger og litt sånn, så det ser stålomspunnet ut. er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt/bestilt slike kit? Lasse summit racing har slike kits! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2008 det må da være noen i Norge som har sånt også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2008 torshov bilrekvisita.. ser ikke pent ut men..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2008 torshov bilrekvisita.. ser ikke pent ut men..... de har ikke det på strømmen ihvertfall, mulig de på storo har no liggendes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2008 de har ikke det på strømmen ihvertfall, mulig de på storo har no liggendes ok.. veit de hadde før,, sjekk bilxtra eller den bil/lakk rekvisitaen nede i lillestrøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 4, 2008 ok.. veit de hadde før,, sjekk bilxtra eller den bil/lakk rekvisitaen nede i lillestrøm den er ute av sortimentet for 2008 ihvertfall, mulig bilextra hr noe ja, eller bsbildeler.no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 4, 2008 bestill kabelstrømper fra elfa=) de er fine!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 4, 2008 biltema har også sånne kit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 4, 2008 biltema har også sånne kit Nuff said:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 4, 2008 torshov bilrekvisita.. ser ikke pent ut men..... de har ikke det på strømmen ihvertfall, mulig de på storo har no liggendes Torshov i Trondheim (Heimdal) hadde i hvert fall sist jeg var der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 4, 2008 Takker for raske svar. fant kittet på bs bildeler. noen som vet om andre ting som piffer opp motorrommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 4, 2008 chrome!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 5, 2008 hehe.. må vel passe på at det ikke blir for mye av det også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...