#1 Skrevet Januar 4, 2008 Godt Nytt år folkens!!! Ok, her e probleme.. Frontruten min lekke... litt usikker om det lekke inn så masse vann ennå, men eg får jo både øresus og bakøvesveis når eg kjøre.. komme jo MASSE luft inn. Og det e ikkje mye kjekt i den orkanen ute nå om dagene. Så! Lurte eg på om det e någen anbefalte plasser eg kan få dette fiksa, og kor mye det komme t å kosta meg? Help me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2008 hør med riis bilglass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2008 Sikaflex fikse biffen.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2008 Riis bilglass, Hurtigruta Carglass, Bilglassmontør 1, EK bilglass, Glassdrive, Bil & Maskin... kem som helst! Hvist du har kasko elle delkasko så koste d deg egenandelen (2000,-), så får du nye ruda på kjøpet! Liga billigt d som å leveran inn å fiksa lekasjen for så å kjøra nogen mnd, så begynne d å lega igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2008 Hei anbefaler riis bilglass har en venn som jobber der å han kan jobben sinn.Det ligger i hilevåg snakk med en som heter rune du å si jeg har sendt dei så får du en fin pris og MVH Roald Tønnesen Tananger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...