Oppstartproblemer....tips?

Anbefalte innlegg

Endelig var 200`n skrudd sammen etter rep av sprukket eksosmanifoild etc....MEN startet den? NEI!!!!

 

Bilen funket før rep av eksoslekkasje og ingenting el. er rørt.

 

Ikke noe liv å røre i bensinpumpa, ei heller gnist på pluggene.....Ikke noe reaksjon i pumpereleet heller

 

Setter jeg inn sikring på toppen av releet starter pumpa etter en kort stund etter at tenninga er slått på, men stopper når jeg kjører på starteren......

 

Bilen er en 87mod 10V om det hjelper.

 

ALLE tips mottas med stor takknemlighet!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hatt av noen jordingsledninger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nope, ikke noe annet enn jordledningen mellom braketten til coilen og ventildekselskruen og den er montert igjen.

 

Er litt redd for at denne tenningsmodulen er røket, ser på skjemaet at den styrer det meste.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ha fått samme problemer som jeg hadde med min 35i.Ta og tvangskjøre bensinpumpa i retur,koble til batteri og kjøre den motsatt vei fra normalt. Sikkert ikke at dette funker,kan være tenningsmodulen også. Men denne kan du sjekke om den tar imot strøm,stemmer ikke det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.