ASA 9*20 på passat 3c ???

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det kan bli problemer med subbing med disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det kan bli problemer med subbing med disse?

Offset/ET på felg? Kan nok subbe litt, men kommer an på senk, dekk og stivhet på bilen. Har ikke eksakt kunnskap om hva som går av hjul på Passat 3C, men jeg tipper det bør være ET45 på 9x20 for at man ikke skal få problemer. 225/30 dekk er nok best, selv om 235/30 også er en mulighet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er ikke sikker på ET men felgene blir kjøpt nye på møller bil,så da må det vel stemme sånn ca?bilen skal senkes med KW justerbart.det er sånn pakke så tror det sitter 225-30-20 på felgene.ingen som har bilder av passat 06 eller nyere med 20"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er ikke sikker på ET men felgene blir kjøpt nye på møller bil,så da må det vel stemme sånn ca?bilen skal senkes med KW justerbart.det er sånn pakke så tror det sitter 225-30-20 på felgene.ingen som har bilder av passat 06 eller nyere med 20"?

Selger Møller bil ASA-felger i 20 tom?? Jaja, men hadde ikke tatt det for god fisk at de passer bilen likevel, sikkert ikke så mange selgere som vet hva som går og ikke på bilen...

Slenger inn etpar bilder av Passat 3C med 20 tom, men ingen viser egentlig hva det er plass til. Men de viser at bilen blir ganske kul med denne dimmen ;) Hvis jeg må tippe, så tror jeg det er 8,5x20 ET40 på alle bilene.

VW Passat st.vogn med Opara 20 tom 2 paint.JPG

vline3 (768 x 576).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et 45 på TSW holsten.. hvis jon har solgt dette settet,,,:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et 45 på TSW holsten.. hvis jon har solgt dette settet,,,:)

Ja det er det settet under en prøvemontasje hos den lokale forhandler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for bilder:) møller på gjøvik selger 20" ja. var innom der nå og de har faktisk montert et sett på en passat der så jeg fikk sett det.glemte å sjekke hvor god plass det var og ET,men er det dårlig plass går det vel alltids ann å valse:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.