#1 Skrevet Januar 5, 2008 Har en tid vært redd for at automaten i denne var gåen. Bilen, en -99 A6, har gått 223', og rykkete og ujevn giring, samt sporadiske vibrasjoner i 4.-gear. God gammeldags automat i denne.... Etter å ha lest om oljeskift på en tiptronic her inne, fant jeg ut at dette måtte prøves. I dag, etter oljeskift på motor og gearboks, kan jeg konstantere at dette hjalp , så nå kan jeg sove godt om natta igjen. Til andre som måtte slite med samme, prøv olje- og filterskift. Det kan hjelpe. Heretter skal dette gjøres hver 50- eller 60 000! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2008 Nuvel. Så lenge var adam i paradis. Nå, ved 237 000, har vibrasjoner i 4. gir kommet tilbake. Sporadisk, og kun ved lett/moderat belastning, ved flat vei og jevn hastighet.... Skal prøve med et nytt olje og filterbytte. Kan jo være gammal dritt som har løsna (håper jeg). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...