Anbefalte innlegg

Hvor på nett finner jeg billige tåkelys til golf 2? (90-fanger)

Må jeg også kjøpe festebraketter i tillegg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på denne da jeg lurer på det samme :) Skulle helst hatt tak i noen gule originale tåkelys.. :P

Er det lagt opp ledning originalt? (har 90-fanger originalt) Fungerer originalbryteren? (har 2 trinn)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nye tåkelys med festebrakketer liggende..

700kr så er dem dine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. gule tåkelys selges det på TM Tuning, går snart ett nytt gruppekjøp der: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=107477&highlight=tmtuning

Såvidt jeg vet, følger det ikke med braketter på det, men om det ligger ledningsnett frem fra før vet jeg ikke.

Tror den originale bryteren skal funke, men skal ikke si noe 100% på det heller.

 

Over til topic: Tåkelys finner en mange steder, ligger jo på ebay, får de hos NBS (der har de også gule forresten) ligger til salgs her på forumet fra tid til annen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autospar har, hvite: 1199,- sota: 1299,- KELYKTER.html"]Link

Norskbildelesenter har hvite og gule med festebrakett, begge koster 1495,- Link

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner tåkelyls kablene ved vindusspyler tanken. et ledig stikk som ligger der.

 

Har du ikke bryteren så finner du stikk til denne i dashen bak dekselet over lys bryteren. ( som regel )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen sånne ebay tåkelys liggende å slenge.. byttet til hella lys igår.. man kan si at man lett merker at det er billig lykter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.