#1 Skrevet Januar 5, 2008 Hei! Jeg eier en '95 Audi A6 2.0E, og det blinker "ln.1" i triptelleren en stund ved oppstart av motor. Har byttet olje, oljefilter og kupéfilter men det blinker jo fortsatt og det er litt irriterende, vet noen om en måte man kan fortelle bilen at man har skiftet det som er nødvendig slik at jeg slipper denne blinkinga? Har desverre ikke VAG-COM e.l., men hvis jeg må ha det er det kjekt om noen i grenlandsområdet som har dette kunne hjulpet meg. Har prøvd å søke, men finner ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2008 finnes altids et møller verksted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2008 Er det ikke mulig å fjerne dette selv med et enkelt håndgrep da? Dette står i såfall i instruksjonsheftet. Jeg er rimelig sikker på at jeg har hørt om folk som har gjort dette på tidlige A4/A6 modeller... Mulig jeg tar feil, men prøv å ta en kikk i instruksjonsheftet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2008 Du må nok inn med VAG-COM el. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2008 Har instruksjonsbok på tysk, og er lite kyndig i tysk Har prøvd den greia med triptelleren og klokka, men det fungerer ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...