Anbefalte innlegg

hei jeg holder på med motor i en gt coupe jeg har byttet til en audi 200 t motor motor kode kg..

jeg er opgitt den var overhaldt når jeg kjøpte den kjørte i en time og den røk: bh :

da hadde peilepinnen hoppet ut og nå har testet om det lekker i stepelringene det gjorde det ikke

toppen er overhalt på nytt men like ille er det etter den er kommet på igjen men nå mangler det komp på 3 4 5 snodig.. men det er veldigt mye tryk i toppen.. hva kommer det av?? trenger gode råd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk veivhus ventilasjon. (denne må IKKE inn på trykksiden fra turbo).for eksempel bak manifold.da kan du vinke hade til pakningene dine.

jeg holdt på å gjøre den feilen.. da vil bilen ryke noe helt perverst fra eksosen!

Ang mangel på komp på 3 4 5 så ville jeg tippe at register reima er satt noen hakk feil, dobbeltsjekk dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veivhusventelasjonen står inn på toppen. men det reg reimen kan nok jeg være enig med men er det noen som har en teining på hvordan det er??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bump: bumper denne jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sitter jo en ventil under gasspjeldet, er det så at hvis denne er defekt så kan ladetrykket gå rett i bunnpannen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.