#1 Skrevet Januar 5, 2008 Hei. Driv og monterer Spec SA01S svinghjul og SA592 clutchsett på min Skoda Superb 130TDI AWX, og har fått et problem med svinghjulsboltene. De som fulgte med hadde feil gj stigning så jeg kjøpte orginale, men disse har 1,5mm høyere hode og det fører til at lamellen tar i skruene. Bosset med fjørene i senter på lamellen er merket FW side (klistrelapp), og det er dette som tar i boltehodene. Er det noen som har hatt lignende erfaringer, kan lamellen være feilmerket og skal egentlg stå andre veien??? Har prøve montert den veien og det ser ut som den går klar finger fjørene... Evt hvor får jeg tak i skruer med rett styrke og lavere hode??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2008 Ingen............??????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2008 Spør Velox Motor, de er importør av Spec og kan sikkert svare deg på dette Tlf. 52775200 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2008 Kjøpte settet der, dei bekrefta at det skal stå den veien det er merket, altså med fjørene inn mot svinghjulet. Dvs at jeg må ha nye bolter med lavere hode. Det er berre det at jeg har en litt dårlig følelse ang dette, om jeg setter inn bolter med samme hodehøyde som de som fulgte med, er det berre 0,8 mm klaring mellom senteret på lamellen og bolthodene....., hva når clutchen slites..... Lamellen er heller ikke helt i inngrep på splinsene på gearkassa heller når montert den veien, mangler 1-2 mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...