#1 Skrevet Januar 5, 2008 Fortsatt sulten etter jula jeg,blir det noe pizza greier i morra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2008 jaaaaaaaaaaaada!! prøver på ny å da er det lov å komme med nye forslag til ka vi skal finne på for å gjør det artig! ta med alle som har lyst å ikke lyst.. for å gjør d virkelig artig da så kan noen ta med en bmw entusiast så kan vi ha en artig diskusjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2008 Hmmm... ref forslagstråden så skulle vi vel egentlig ha pizzamøte hos hr. Urke i morgen skulle vi ikke:nana: Men men, jeg stiller nå kl 1900 eller deromkring på Peppes i byen jeg da: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2008 nokken som dukka opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2008 nokken som dukka opp? jess.. ej å espen kommer verfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2008 Ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 6, 2008 kjørte forbi... Såg ingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2008 kjørte forbi... Såg ingen. må no ha jævla høy bil å godt syn ska du klare å se oss da, så det er jo ikke noe rart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 11, 2008 må no ha jævla høy bil å godt syn ska du klare å se oss da, så det er jo ikke noe rart Biler da må vite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 11, 2008 Alle tok buss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 13, 2008 Jepp no he alle blitt så redd for bilane sine at dei står trygt parkert i garasjen fra første snøven kjem, og til 17.mai ...omtrent slik som BMW-gutta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...