#1 Skrevet Januar 5, 2008 Er det mye jobb å gjøre dette selv? Har en A4 med s-line understell Blir kjøre egenskapende forandret på noen måte med senkeskåler? Fordeller/ulemper med dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2008 er nokk litt styr ja, spørst litt om kulene dine løsner eller om du knekker bolten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2008 Fordel om du er mekkaniker, jeg hadde aldri skrudd på noe viktig som forstillingen uten å ha peil på det. Så sett det bort til noen som kan det, det er mitt råd. Men er veldig flink til å skru kan du jo gjøre det selv........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2008 Men vil jeg merke noe på kjøre egenskapende ved å montere senkeskåler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2008 nei di seker så lite att det merker du ikke noe til vil jeg tru:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2008 Høres bra ut :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 6, 2008 Hvor har du kjøpt de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2008 Har ikke kjøpt noen enda,men tenker å kjøpe av en her på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 8, 2008 OK, hvis du kan finne ut hvor han har kjøpt de ville jeg gjerne ha infoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...