#1 Skrevet Januar 5, 2008 Heisann... Har en Corrado Vr6 2.9l som jeg frykter det verste om. saken er at jeg ikke får satt den i gir. Jeg kan liksom sette den i gir uten å clutche. Som om clutchpedalen er konstant inne... Jeg håper på en gåen clutchvaier. Men frykter alikevell det verste. (Ødelagt girkasse) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2008 Har ikke du 02a kasse med hydraulisk clutch? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2008 Har ikke du 02a kasse med hydraulisk clutch? Ang kassa så har jeg 02a kasse. Men hydraulisk clutch vet jeg faktisk ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2008 Sjekk om wireoverføringene på girkassa er løse. Sitter braketter på wirene som har en tendens til å løsne, og da kan man bevege så mye på girspaken man bare orker uten at det skjer noe. få en til å sitte inne i bilen og bevege på girstanga mens du titter ned i motorommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2008 Okey... Håper det bare er noe sånn småtteri. Men girspaken holder seg i gira, vet ikke om det har noe å si. Men skal få sjekket det i morgen. Så kan jeg komme tilbake med åssen det ligger ann;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...